miercuri, 16 martie 2011

Andra si Catalin Maruta sunt parinti


         Andra si Catalin Maruta au devenit parinti in aceasta dimineata cand s-a nascut David, primul lor copil.
        "Este una dintre cele mai fericite zile din viata mea”, recunoaste Catalin Maruta, care aproape ca nu isi mai gaseste cuvintele de fericire.  ”Nu am crezut niciodata ca pot exista astfel de sentimente, ca poti simti o bucurie atat de mare. Cand mi-am vazut pentru prima oara copilul si l-am luat in brate am simtit ca mi se inmoaie picioarele. Este un sentiment de nedescris”, a adaugat emotionat prezentatorul emisiunii "Happy Hour" de la Pro Tv.
     Andra si Catalin au declarat ca isi doresc mai multi copii.Cei doi s-au casatorit in 2008, pe 23 august, la Tg. Jiu, chiar de ziua Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu