vineri, 25 martie 2011

Dana Savuica:"Am fost o tocilara tampita"

 
  Invitata la emisiunea "Distractia pe vremea mea" de pe Antena2, Dana Savuica a marturisit ca in copilarie si adolescenta a fost tinuta din scurt de bunica sa.
 ”Nu aveam voie să mă plimb cu băieţii de mână, să intru în casa unui băiat, dar aveam voie să stau în faţa porţii sub ochii ei. N-aveam voie să mă sărut decât pe obraz, n-aveam voie afară, încât mi-era şi frică să întreb dacă am voie vreodată să fac aşa ceva.
Dana nu si-a depasit limitele nici in timpul facultatii.
     Eram o tocilară tâmpită! În anul doi de facultate, prietenul meu de atunci, viitorul soţ, pentru a mă vedea, a vorbit cu o colegă de-a mea. «Băi, te rog eu scoate-o pe fata aia din facultate, hai să ne ducem şi noi în Dorobanţi». Ea a venit la mine: «Hai mă să chiulim şi noi». Aveam un seminar de contabilitate. Eu nu am acceptat. Colega mea i-a convins pe toţi ceilalţi să plece de la seminar şi ca să nu rămân singură, pupăza şi profesoara, a trebuit să plec şi eu'', a relatat amuzată Dana Savuica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu