vineri, 4 martie 2011

Cum au castigat vedetele primii bani

                                                      Smiley a vandut pepeni in piata

   Artistul nu si-a castigat primii bani dintr-o activitate artistica, ci vanzand pepeni.
   "Primii bani i-am avut facând curat în casă şi ai mei îmi mai dădeau câte ceva. Însă bani cu adevărat am obţinut vânzând pepeni în piaţă, cu un văr de-al mamei", a povestit Smiley la "Alarma" ProFM, citat de ziarulnational.com.
   El avea propriul slogan cu care atragea oamenii.Se urca pe gramada de pepeni si striga: "Hai la pepeni neamule!"Iata ca plecand de la acest simplu slogan a ajuns artist.Acum nu mai spune "Hai la pepeni neamule!", ci striga "Hai la spectacol Romania!" 

                                                         CRBL a vandut adidasi
                                                                                        
                                        
    La 21 de ani, Eduard Andreianu cumpara adidasi de la second-hand pe care ii "restaura" si vindea spre seara.
   "Eu mi-am câştigat altfel primii bani. Dimineaţa la ora 5 eram la second-hand şi cumpăram adidaşi, mergeam acasă şi îi lipeam, spălam, coseam, îi restauram şi, când se însera, ieşeam şi îi vindeam.
Dacă ieşeam ziua, se vedeau că nu erau noi, aşa că seara era cel mai bine. Din banii câştigaţi mergeam să cumpăr din nou până când am reuşit să strâng ceva mai mult şi mi-am cumpărat haine", a povestit CRBL pentru ziarulnational.com.
  Cântăreţul a mai avut o metodă de a scoate ceva bani, pe vremea când făcea parte din echipa de teatru din Piteşti, dar nu a funcţionat.
"Când am luat primii bani din teatru i-am băgat la poker şi am fost foarte trist că i-am pierdut. Apoi, am început să investesc în muzică. Aşa am fost mereu, un reinvestitor", a mai zis Eduard.
  


                 

                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu